O partnerském programu
Pro koho je partnerský program určen
Do partnerského programu se můžete registrovat jako podnikatel, právnická osoba, či podnikající fyzická osoba na území České Republiky, jejímž předmětem podnikání je hostinská činnost a prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin.
Váš profil pak může spravovat provozní nebo vámi určený zaměstnanec podniku.
Pro každý podnik můžete mít jednu registraci, pokud máte podniků více, pro každý podnik můžete mít vlastní účet.
Jak sbírat body
Na vybraných 1 l lahvích Jägermeister a Scharf najděte osmimístný kód. Kód uvidíte po vypití skrz sklo lahve na zadní etiketě.
Za každý jeden vložený kód z 1L Jägermeister na webových stránkách www.jagerpromo.cz získáte 20 bodů do partnerského programu.
Za každý kód z 1L Scharf získáte hned 40 bodů!
Co můžete získat
Pro objednání Jägermeister packu a dalších propagačních materiálů je třeba se zaregistrovat do Jägermeister partnerského programu.
Po zaregistrování můžete využívat následujících výhod:
- originální Jägermeister skleničky a další materiály k podpoře prodeje za nasbírané body
- plakát nebo Facebook příspěvek k propagaci Jägermeister akce ve vašem podniku
- nápojový lístek zdarma za body
- super výzvy, za jejichž splnění získáte ještě více exkluzivních odměn
- informace o aktuálních velkoobchodních akcích
Proč ledově namražený Jägermeister
Jägermeister vždy podáváme ledově namražený na -18 °C ideálně do namražených skleniček.
- originální tapmašina zaručí ideální servírovací teplotu
- urychlí práci obsluhy a zvyšuje prodeje
- odliší vás od průměrných barů
- pro navýšení prodejů komunikujte ledovou namraženost i v nápojovém lístku.
Tapmašina na baru zvýší prodej Jägermeisteru ve vašem podniku až o 3x*.
*interní sběr dat pro rok 2020Informace o dodání
Dopravu vaší objednávky po České Republice zajišťuje společnost TPL a vybraní dopravci. Zásilku standardně doručujeme do 7 pracovních dnů od přijetí objednávky, na vámi uvedenou adresu v ČR.
Nezapomeňte vždy zkontrolovat správnost adresy a telefonního čísla, na kterém Vás dopravce může kontaktovat.
Pokud se Vás na první pokus nepodaří zastihnout, proběhne ještě druhý pokus o doručení. Poté bude objednávka zrušena a vrácena na sklad.
V případě dotazů ohledně Vaší objednávky nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře.